
Jag var med i julklappsbytet som Sticka Mera hade och
jag måste säga att jag tyckte verkligen om det jag fick
För när julen är slut och man kastat granen ut.
För när julen är slut och man kastat granen ut.
Städat bort all barr och det inte snart är längre så kallt.
Tomtarna i skrubben ska in, men nästa jul de stå framme så fin.
Jag älskar jul men att ta fram nått nytt för året är också kul..
Tack min vän Kajsa
God jul och gott nytt år i efterskott/Kram Dockmamman
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar